Uluwatu

Min första heldag här på bali är slut och jag måste erkänna att jag inte riktigt vet vad det är jag har gett mig in på, känner mig faktist rätt vilsen, vad gör man på en helt främmande plats så lång tid utan att känna någon, jag ger det ett par dagar iallafall,
 
så till min dag, jag körde fel på min MC imorse, det enda jag har fått akta mig för är vilda apor som springer över vägen, träffade ett par från holland som hade en karta och spenderade resten av dan med dem, vi var på stranden och bodysurfade och badade nästen hela dagen och besökte ett stort tempel på kvällen,
 
hade tänkt dela med mig av massa kul bilder men det fungerar inte riktigt med den här uppkopplingen, imorgon åker jag vidare till en annan stad som jag förväntar mig mycket mer utav, 
 
 
Pontus
2016-06-11 @ 17:48:38

Är det Kuta du åker till? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0